Registrering af virksomhedens brugere til FIONA Online

For at oprette brugerne til FIONA Online skal du udfylde en registreringsblanket og indsende den til Finanstilsynet via mail til fiona@ftnet.dk.

Når Finanstilsynet har modtaget registreringsblanketten, vil brugeren eller brugerne blive oprettet i systemet. Derefter modtager brugeren en velkomstmail fra Nationalbanken.

Registreringsblanketten

Blanketten udfyldes med den eller de virksomheder, som brugeren eller brugerne skal kunne indberette for.

For hver virksomhed skal der angives:

• virksomhedens navn
• virksomhedens CVR-nummer
• virksomhedens FT-id.

For hver bruger skal der angives:

• brugerens navn.
• brugerens e-mailadresse.
• brugerens telefonnr.
• markering med X om brugeren skal oprettes eller slettes.

Brugeren bliver kun oprettet med én adgang. Hvis man skal indberette for flere virksomheder, får man efter login vist en liste over de virksomheder, der er adgang til.

Hvis man har problemer med at få adgang til FIONA Online efter man har fået velkomstmailen, kan der rettes henvendelse til Nationalbankens FIONA servicedesk på telefon 33636814 eller mail fiona@nationalbanken.dk.

Hent registreringsblanketten.